Lucie OTRUBOVÁ, DiS.

Diplomová práce

Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků

Geographical Learning Tasks at Primary School as a Means of Pupils´ Differentiation and Individualization
Anotace:
Diplomová práce se zabývá geografickou gramotností v souvislosti s významem gradovaných učebních úloh na 1. stupni základní školy, důležitost individualizace a diferenciace v edukačním procesu. Cíle: Jak žák vybírá geografické gradované učební úlohy? Jak žák řeší geografické gradované učební úlohy? Jak žák subjektivně hodnotí práci na učebních úlohách?
Abstract:
The thesis deals with geographical literacy in the context of the importance of graded learning tasks at the first stage of primary school, the importance of individualization and differentiation in the educational process. Aims: How do pupils select geography graded learning tasks? How does a pupil solve geography graded learning tasks? How does the pupil subjectively evaluate work on learning tasks …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OTRUBOVÁ, Lucie. Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol