Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků – Lucie OTRUBOVÁ, DiS.
Lucie OTRUBOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků
Geographical Learning Tasks at Primary School as a Means of Pupils´ Differentiation and Individualization
Anotace:
Diplomová práce se zabývá geografickou gramotností v souvislosti s významem gradovaných učebních úloh na 1. stupni základní školy, důležitost individualizace a diferenciace v edukačním procesu. Cíle: Jak žák vybírá geografické gradované učební úlohy? Jak žák řeší geografické gradované učební úlohy? Jak žák subjektivně hodnotí práci na učebních úlohách?Abstract:
The thesis deals with geographical literacy in the context of the importance of graded learning tasks at the first stage of primary school, the importance of individualization and differentiation in the educational process. Aims: How do pupils select geography graded learning tasks? How does a pupil solve geography graded learning tasks? How does the pupil subjectively evaluate work on learning tasks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OTRUBOVÁ, Lucie. Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol