Bc. Dominik Linhart

Bakalářská práce

Marketingová komunikace v retailu

Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat vliv nástrojů marketingové komunikace na nákupní chování zákazníků ve vybraných maloobchodních společnostech s drogistickým zbožím, konkrétně dm drogerie markt, ROSSMANN a Drogerie Teta, a navrhnout doporučení k efektivnějšímu využívání těchto nástrojů pro definované segmenty zákazníků. Při zpracování práce byla použita metoda dotazníkového šetření, obsahové …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyze the influence of marketing communication tools on customer purchasing behavior in selected retail companies dealing with drugstore goods, specifically dm drogerie markt, ROSSMANN, and Drogerie Teta, and to propose recommendations for more efficient use of these tools for defined customer segments. The thesis utilized methods such as questionnaire surveys …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 2. 2025
  • Vedoucí: Ing. Michal Ruschak, MBA
  • Oponent: Ing. Jitka Brodská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích