Marketingová komunikace v retailu – Bc. Dominik Linhart
Bc. Dominik Linhart
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v retailu
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat vliv nástrojů marketingové komunikace na nákupní chování zákazníků ve vybraných maloobchodních společnostech s drogistickým zbožím, konkrétně dm drogerie markt, ROSSMANN a Drogerie Teta, a navrhnout doporučení k efektivnějšímu využívání těchto nástrojů pro definované segmenty zákazníků. Při zpracování práce byla použita metoda dotazníkového šetření, obsahové …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyze the influence of marketing communication tools on customer purchasing behavior in selected retail companies dealing with drugstore goods, specifically dm drogerie markt, ROSSMANN, and Drogerie Teta, and to propose recommendations for more efficient use of these tools for defined customer segments. The thesis utilized methods such as questionnaire surveys …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/pwtvc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2025
- Vedoucí: Ing. Michal Ruschak, MBA
- Oponent: Ing. Jitka Brodská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Gender on Consumer Purchasing Behavior
Sahil Bhilota -
The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers
Satish Kumar Sharmar -
AI-Driven Customer Personalization in E-Commerce
Maksat Temirkhan -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová