Bc. Dominik Linhart

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace v retailu

Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat vliv nástrojů marketingové komunikace na nákupní chování zákazníků ve vybraných maloobchodních společnostech s drogistickým zbožím, konkrétně dm drogerie markt, ROSSMANN a Drogerie Teta, a navrhnout doporučení k efektivnějšímu využívání těchto nástrojů pro definované segmenty zákazníků. Při zpracování práce byla použita metoda dotazníkového šetření, obsahové …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyze the influence of marketing communication tools on customer purchasing behavior in selected retail companies dealing with drugstore goods, specifically dm drogerie markt, ROSSMANN, and Drogerie Teta, and to propose recommendations for more efficient use of these tools for defined customer segments. The thesis utilized methods such as questionnaire surveys …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 2. 2025
  • Supervisor: Ing. Michal Ruschak, MBA
  • Reader: Ing. Jitka Brodská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích