Bc. Barbora HEŘMANSKÁ

Master's thesis

Online komunikace a nákupní rozhodování matek

Online Communication and Purchasing Decisions of Moms
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vztahem matek malých dětí do 6 let k internetu. Cílem je zjistit, co nejvíce na internetu využívají a kde a jak je mohou prodejci potřeb pro děti co nejefektivněji oslovit. Teoretická část je věnována online komunikaci a jejím formám s důrazem na oblast sociálních médií, zejména Facebook a dále ženám a specificky matkám jako cílové skupině a jejich vztahu k nakupování …more
Abstract:
This diploma thesis examines the relationship of mothers of young children up to the age of 6 years to the Internet. The goal is to find out what they most use the Internet for or where and how they can be reached by sellers of baby goods most efficiently. The theoretical part is devoted to the theory of online communication and its forms, with emphasis on social media, especially Facebook. It also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Accessible from:: 16. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HEŘMANSKÁ, Barbora. Online komunikace a nákupní rozhodování matek. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 16. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe