Online komunikace a nákupní rozhodování matek – Bc. Barbora HEŘMANSKÁ
Bc. Barbora HEŘMANSKÁ
Master's thesis
Online komunikace a nákupní rozhodování matek
Online Communication and Purchasing Decisions of Moms
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vztahem matek malých dětí do 6 let k internetu. Cílem je zjistit, co nejvíce na internetu využívají a kde a jak je mohou prodejci potřeb pro děti co nejefektivněji oslovit. Teoretická část je věnována online komunikaci a jejím formám s důrazem na oblast sociálních médií, zejména Facebook a dále ženám a specificky matkám jako cílové skupině a jejich vztahu k nakupování …moreAbstract:
This diploma thesis examines the relationship of mothers of young children up to the age of 6 years to the Internet. The goal is to find out what they most use the Internet for or where and how they can be reached by sellers of baby goods most efficiently. The theoretical part is devoted to the theory of online communication and its forms, with emphasis on social media, especially Facebook. It also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Accessible from:: 16. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEŘMANSKÁ, Barbora. Online komunikace a nákupní rozhodování matek. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík -
Umístění slevového serveru na Facebook pro zvýšení uživatelského komfortu
Jakub BRABLÍK -
Rodičovská mediace online interakcí: Jak matky přistupují k online interakcím s neznámými lidmi u svých dospívajících dětí?
Anna Jančevová -
Psychologické působení bez osobního kontaktu (telefon, tisk, rozhlas, TV, internet, "on-line testování")
Jakub Tichý -
Rodičovská mediace online sexuálních obsahů z pohledu matek dospívajících
Nikola Šolcová