Online komunikace a nákupní rozhodování matek – Bc. Barbora HEŘMANSKÁ
Bc. Barbora HEŘMANSKÁ
Diplomová práce
Online komunikace a nákupní rozhodování matek
Online Communication and Purchasing Decisions of Moms
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vztahem matek malých dětí do 6 let k internetu. Cílem je zjistit, co nejvíce na internetu využívají a kde a jak je mohou prodejci potřeb pro děti co nejefektivněji oslovit. Teoretická část je věnována online komunikaci a jejím formám s důrazem na oblast sociálních médií, zejména Facebook a dále ženám a specificky matkám jako cílové skupině a jejich vztahu k nakupování …víceAbstract:
This diploma thesis examines the relationship of mothers of young children up to the age of 6 years to the Internet. The goal is to find out what they most use the Internet for or where and how they can be reached by sellers of baby goods most efficiently. The theoretical part is devoted to the theory of online communication and its forms, with emphasis on social media, especially Facebook. It also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Zveřejnit od: 16. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEŘMANSKÁ, Barbora. Online komunikace a nákupní rozhodování matek. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík -
Umístění slevového serveru na Facebook pro zvýšení uživatelského komfortu
Jakub BRABLÍK -
Rodičovská mediace online interakcí: Jak matky přistupují k online interakcím s neznámými lidmi u svých dospívajících dětí?
Anna Jančevová -
Psychologické působení bez osobního kontaktu (telefon, tisk, rozhlas, TV, internet, "on-line testování")
Jakub Tichý -
Rodičovská mediace online sexuálních obsahů z pohledu matek dospívajících
Nikola Šolcová