Příprava budoucího učitele hudební výchovy – Bc. Lucie Martanová
Bc. Lucie Martanová
Diplomová práce
Příprava budoucího učitele hudební výchovy
Preparing a future music teacher
Anotace:
Abstrakt Diplomová práce "Příprava budoucího učitele hudební výchovy" je zaměřena na výuku hudební výchovy od 1. do 5. třídy základní školy. V diplomové práci jsou vymezeny teoretické znalosti a praktické dovednosti, které by měl učitel ovládat. Jak probíhalo vzdělávání budoucích učitelů v historii a jakým způsobem jsou budoucí učitelé vzděláváni v současné době. Práce obsahuje pohled na výuku hudební …víceAbstract:
Annotation The diploma thesis "Preparation of the future Music teacher" is focused on teaching Music from 1st to 5th grade of elementary school. There are defined theoretical knowledges and practical skills that a teacher should master. How were the teachers educated in history and how are teachers educated currently. The thesis contains a view on teaching Music from the point of view of school educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Jiří Holubec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Martanová, Lucie. Příprava budoucího učitele hudební výchovy. Liberec, 2023. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Stolní hry jako nástroj rozvíjení matematické pregramotnosti dětí v heterogenních třídách MŠ
Eva Suchomelová -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Úniková hra v environmentální výchově
Eva PAVLOVÁ -
Instrumentální činnosti žáků a učitelů v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy v teorii a praxi
Karolina Hádková -
Hra na housle v mateřské škole
Petra PETROVÁ -
Didaktické hry ako nástroj k rozvoju komunikačných schopností u žiakov s mentálnym postihnutím v školskom klube detí na špeciálnych základných školách v mestách Sobrance a Košice
Lenka Parizová -
Využití prvků hudebně pohybové výchovy v rámci poslechových činností v hodinách hudební výchovy na gymnáziích
Hana Havelková -
Rozvoj hudební tvořivosti v hodinách hudební výchovy na ZŠ
Vendula Macurková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 5idgbl 5idgbl/2
10. 7. 2023