Komunikační strategie města Třebíče – Eliška Mrázková
Eliška Mrázková
Diplomová práce
Komunikační strategie města Třebíče
Communicative Strategy of the Town Třebíč
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zdůraznit význam komunikace a využívání komunikačních nástrojů na úrovni obcí a měst. Teoretická část přibližuje principy komunikace a městského marketingu ve vztahu k veřejnému sektoru. Praktická část práce je věnována zhodnocení komunikační strategie města Třebíče směřující k vybraným cílovým skupinám. Důvodem výběru města Třebíče pro analýzu komunikačních aktivit je …víceAbstract:
The subject of my final thesis is to emphasize the importance of communication and the usage of communicative tools in towns (by municipal authorities). The theoretical part is focused on the principles of communication and municipal marketing in relation to the public sector. The practical part is devoted to the evaluation of communicative strategies of the town Třebíč aimed at chosen age groups. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53429
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: Jacqueline Vochozková
- Oponent: Zuzana Khendriche Trhlínová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53429
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Regionální studia
Práce na příbuzné téma
-
Public Perception and Approach on the Municipal Solid Waste Management in Bandung city, Indonesia
Denisa Beňová -
Code-switching as a Communicative Strategy in Bilingual Children
Soňa Záňová -
Coca Cola x Pepsi Cola - společné a odlišné rysy jejich komunikační strategie
Milan Veselý -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni
Sára Fábry -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingová komunikační strategie ve Škodě Auto Indie
Elena Rassypnova -
Komunikační strategie Českého šermířského svazu
Anna Šámalová