Marketingová strategie firmy v oblasti osobních služeb – Ing. Pavlína Ištoková
Ing. Pavlína Ištoková
Master's thesis
Marketingová strategie firmy v oblasti osobních služeb
Marketing strategy of the company in the personal services sector.
Abstract:
IŠTOKOVÁ, Pavlína. Marketingová strategie firmy v oblasti osobních služeb. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. Celkový počet stran: 94 Cílem diplomové práce s názvem „Marketingová strategie firmy v oblasti osobních služeb“ je provést marketingovou situační analýzu vybraného podniku působícího v sektoru osobních služeb a na základě této analýzy navrhnout vhodnou marketingovou strategii …moreAbstract:
IŠTOKOVÁ, Pavlína. Marketing strategy of the company in the personal services sector. [Master´s Dissertation]. The Institute of Hospitality Management. Prague: 2013. Number of page: 94 The aim of this thesis entitled "Marketing strategy of the company in the personal services sector" is to create marketing situational analysis of the selected company operating in the sector of personal services and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/9547/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
- Reader: Ing. Eliška Smotlachová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Strategický marketingový proces
Klaudia Lisoňková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová