Bc. Kristina Kolevatova

Bakalářská práce

Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu

Enhancing the competitiveness of selected company using the communication mix
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice konkurenceschopnosti podniku ve stále se měnícím prostředí. Práce se zabývá analýzou vnitřního prostředí podniku, respektive analýzou silných a slabých stránek společnosti, a také hrozeb a příležitostí, vyskytujících se na trhu (SWOT analýza); analýzou blízkého prostředí, respektive analýzou síly dodavatelů a odběratelů, hrozby ze strany nově vstupujících firem …více
Abstract:
Bachelor thesis is devoted to the company's competitiveness in an ever changing environment. The paper analyzes the internal environment or analyses of strengths and weaknesses of the company, as well as threats and opportunities existing on the market (SWOT analysis); analysis of the close environment or analysis power of suppliers and customers, threat from new entrants to the market and substitutes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 8. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace