Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Bc. Kristina Kolevatova
Bc. Kristina Kolevatova
Bakalářská práce
Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Enhancing the competitiveness of selected company using the communication mix
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice konkurenceschopnosti podniku ve stále se měnícím prostředí. Práce se zabývá analýzou vnitřního prostředí podniku, respektive analýzou silných a slabých stránek společnosti, a také hrozeb a příležitostí, vyskytujících se na trhu (SWOT analýza); analýzou blízkého prostředí, respektive analýzou síly dodavatelů a odběratelů, hrozby ze strany nově vstupujících firem …víceAbstract:
Bachelor thesis is devoted to the company's competitiveness in an ever changing environment. The paper analyzes the internal environment or analyses of strengths and weaknesses of the company, as well as threats and opportunities existing on the market (SWOT analysis); analysis of the close environment or analysis power of suppliers and customers, threat from new entrants to the market and substitutes …víceKlíčová slova
konkurence konkurenceschopnost SWOT analýza Porterova analýza STEP analýza vnitřní prostředí blízké prostředí vnější prostředí Nanu-Nana marketingová komunikace marketingový mix 4P 4C сompetition competitiveness SWOT analysis Porter analysis STEP analysis internal environment close environment external environment marketing communication marketing mix 4P
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sf8wf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLEVATOVA, Kristina. \textit{Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu} Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/5ih9dz/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna