Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou – Michaela Špačková
Michaela Špačková
Bachelor's thesis
Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou
Evaluation of Customer Satisfaction in a Company with Agricultural Production
Abstract:
Cílem této bakalářské práce, je zjistit spokojenost zákazníků firmy Orálek rostlinná výroba s.r.o. s výrobky a službami. Teoretická část popisuje metodu výzkumu spokojenosti zákazníků a SWOT analýzu. Pro výzkum spokojenosti zákazníků byla zvolena metoda ECSI (Evropský Index spokojenosti zákazníka). Metoda je aplikována v praktické části. Výsledky ECSI jsou součástí navazující SWOT analýzy. Z vyhodnocení …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to determine the customers satisfaction of the company Orálek rostlinná výroba s.r.o. with products and services. The theoretical part describes the method of customer satisfaction research and SWOT analysis, for this purpose, the ECSI (European Customer Satisfaction Index) method was chosen. The method is applied in the practical part and the ECSI results are included …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143601
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Hana Štverková
- Reader: Michal Pohludka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPAČKOVÁ, Michaela. \textit{Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Available from: https://theses.cz/id/5ikc0i/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction with internet banking in Kyrgyzstan
Bermet Almazbek Kyzy -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
Olesia Hlushchenko -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková