Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou – Michaela Špačková
Michaela Špačková
Bakalářská práce
Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou
Evaluation of Customer Satisfaction in a Company with Agricultural Production
Anotace:
Cílem této bakalářské práce, je zjistit spokojenost zákazníků firmy Orálek rostlinná výroba s.r.o. s výrobky a službami. Teoretická část popisuje metodu výzkumu spokojenosti zákazníků a SWOT analýzu. Pro výzkum spokojenosti zákazníků byla zvolena metoda ECSI (Evropský Index spokojenosti zákazníka). Metoda je aplikována v praktické části. Výsledky ECSI jsou součástí navazující SWOT analýzy. Z vyhodnocení …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to determine the customers satisfaction of the company Orálek rostlinná výroba s.r.o. with products and services. The theoretical part describes the method of customer satisfaction research and SWOT analysis, for this purpose, the ECSI (European Customer Satisfaction Index) method was chosen. The method is applied in the practical part and the ECSI results are included …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143601
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Hana Štverková
- Oponent: Michal Pohludka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPAČKOVÁ, Michaela. \textit{Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/5ikc0i/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction with internet banking in Kyrgyzstan
Bermet Almazbek Kyzy -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
Olesia Hlushchenko -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková