Měření účinnosti marketingových nástrojů – Bc. Igor Černošík
Bc. Igor Černošík
Bakalářská práce
Měření účinnosti marketingových nástrojů
Measuring marketing tools efficiency
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to propose a method of evaluating the used marketing tools. The bachelor's thesis first presents the tools and methods that are used to evaluate the effectiveness of marketing tools. The following is a comparison of these tools, so that it is possible to assess their suitability for use in the retail chain, in the ABC company. The thesis describes in detail the …víceAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť spôsob vyhodnocovania používaných marketingových nástrojov. V bakalárskej práci sú najskôr predstavené nástroje a metódy, ktoré sa používajú na vyhodnotenie účinnosti marketingových nástrojov. Nasleduje komparácia týchto ná-strojov, tak aby bolo možné posúdiť ich vhodnosť pre využívanie v retailovom reťazci, v spoločnosti ABC. V práci sú podrobne popísané …víceKlíčová slova
Marketing Efektivita Nástroj Retail Zákazník Dáta odpredajov KPI Náklady Efficiency Tools Customer Sales data Costs
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qlj06/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podnikový management / Podnikový management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita přenosů dat v lokální síti
David POSPÍŠIL -
Efektivita vysokých škol ve vybrané oblasti
Dáša Miháliková -
Efektivita systému městské hromadné dopravy ve vybrané zemi
Michal Poluch -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
The impact of influencer marketing on customer engagement
Tatiana Larišová