Tomáš Krňávek

Bakalářská práce

Marketing HC Sparta Praha

Marketing of HC Sparta Praha
Anotace:
Cílem práce je popsat a přiblížit vybrané marketingové skutečnosti a témata na příkladech z praxe. Dále se práce zabývá analýzou příjmů českého sportovního klubu ve srovnání se zahraničím. Praktická část je věnována marketingové praxi v hokejovém týmu HC Sparta Praha.
Abstract:
The goal of this writing is to describe and enlighten chosen marketing facticities and issues using suitable examples from sport marketing practice. Next theme of the writing is an analysis of difference between income of czech and foreign professional football clubs. At least, but not at last, the writing contains an analysis concernig marketing activities of HC Sparta Praha.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Tomáš Klimíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13619