Tomáš Krňávek
Bakalářská práce
Marketing HC Sparta Praha
Marketing of HC Sparta Praha
Anotace:
Cílem práce je popsat a přiblížit vybrané marketingové skutečnosti a témata na příkladech z praxe. Dále se práce zabývá analýzou příjmů českého sportovního klubu ve srovnání se zahraničím. Praktická část je věnována marketingové praxi v hokejovém týmu HC Sparta Praha.Abstract:
The goal of this writing is to describe and enlighten chosen marketing facticities and issues using suitable examples from sport marketing practice. Next theme of the writing is an analysis of difference between income of czech and foreign professional football clubs. At least, but not at last, the writing contains an analysis concernig marketing activities of HC Sparta Praha.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Tomáš Klimíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Detekce reklamních ploch během sportovního přenosu
Filip Németh -
Reklama a sponzoring ve sportu
Petra Duchoslavová -
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová -
Sponzoring a reklama jako zdroj financování hokejového klubu
Petra Navrátilová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT
Věra Procházková -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Dominika Stará -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Dráb -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Loník