Jaroslava Jansová

Master's thesis

Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles

Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles
Abstract:
Diplomová práce se věnuje výuce a učení se anglické slovní zásoby. Pozornost je zaměřena na žáky druhého stupně základní školy a na jejich individuální styly učení. Akční výzkum je zaměřen na zjištění individuálních stylů učení daných žáků a na optimalizaci procesů výuky slovní zásoby s přihlédnutím na zjištěné styly učení.
Abstract:
The thesis is devoted to teaching and learning vocabulary. Attention is focused on secondary school pupils and their individual learning styles. The action research focuses on determination of the pupils' learning styles and on optimization of the vocabulary teaching in order to meet the pupils' styles.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2010
  • Supervisor: doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jansová, Jaroslava. Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles. Pardubice, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Master programme / field:
Teacher Education for Lower Secondary Schools / English Language Teacher Education

Theses on a related topic

All theses