Jaroslava Jansová

Master's thesis

Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles

Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles
Abstract:
Diplomová práce se věnuje výuce a učení se anglické slovní zásoby. Pozornost je zaměřena na žáky druhého stupně základní školy a na jejich individuální styly učení. Akční výzkum je zaměřen na zjištění individuálních stylů učení daných žáků a na optimalizaci procesů výuky slovní zásoby s přihlédnutím na zjištěné styly učení.
Abstract:
The thesis is devoted to teaching and learning vocabulary. Attention is focused on secondary school pupils and their individual learning styles. The action research focuses on determination of the pupils' learning styles and on optimization of the vocabulary teaching in order to meet the pupils' styles.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedúci: doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jansová, Jaroslava. Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles. Pardubice, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Master programme / odbor:
Teacher Education for Lower Secondary Schools / English Language Teacher Education

Práce na příbuzné téma

Všechny práce