Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace – Bc. Tereza Košatová
Bc. Tereza Košatová
Diplomová práce
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Promotional Communications' Analysis of a Non-Profit Organization
Anotace:
Neziskový sektor představuje důležitou součást ekonomického i politického prostředí vyspělých zemí. V neziskovém sektoru působí neziskové organizace, které svou činnost realizují v nejrůznějších oblastech a základním motivem je vůle pomáhat. Jedním z typů neziskové organizace jsou firemní nadace. Ty jsou založeny podnikem nejčastěji proto, aby byla sjednocena dárcovská podpora. Velice často je aktuální …víceAbstract:
The non-profit sector is an important part of the economic and political environment in developed countries. Non-profit organizations carry out its activities in various areas and basic motive is the will to help. One type of non-profit organizations is corporate foundation. The corporate foundation allows the unification of donor support which is provided by a company. Very often the perception of …víceKlíčová slova
Neziskový sektor nezisková organizace nadace firemní nadace marketing neziskových organizací propagační komunikace charitativní projekt dobrovolnictví zapojení zaměstnanců. Non-profit sector non-profit organization foundation corporate foundation marketing for non-profit organizations promotional communication charity project volunteering employee engagement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r6oqt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing for Nonprofit Organisations and methodological guide for them
Michael Robert Maria Münch -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi -
Responsibilities of Marketing Managers in the FMCG Sector and the Usage of Marketing Data
Max Ralph Carle -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Činnost obecně prospěšných neziskových organizací a jejich marketing
Jana Domináková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková