Tereza Percivalová

Bakalářská práce

Diferenciace produktu-kolik zákazníci platí za svou značku

Product differentiation - How much are customers willing to pay for their brand
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá problematiku diferenciace produktů. Teoretická část představuje současný stav poznání, je zaměřena především na strategické chování firem při diferenciaci produktů, jejich výhod a nevýhod a zejména jejich vliv na ochotu spotřebitelů platit za svou preferovanou značku. Dále jsou diskutována specifika trhu nealkoholických sycených nápojů, mezi které patří především existence …více
Abstract:
This bachelor's thesis examines the issue of product differentiation. The theoretical part represents the current state of knowledge, it is mainly focused on the strategic behaviour of companies in product differentiation, recognizing their advantages and disadvantage and especially their impact on consumers' willingness to pay for their preferred brand. Furthermore, the specifics of the non-alcoholic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2023
  • Vedoucí: Klára Čermáková
  • Oponent: Lucie Kureková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89701