Diferenciace produktu-kolik zákazníci platí za svou značku – Tereza Percivalová
Tereza Percivalová
Bakalářská práce
Diferenciace produktu-kolik zákazníci platí za svou značku
Product differentiation - How much are customers willing to pay for their brand
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá problematiku diferenciace produktů. Teoretická část představuje současný stav poznání, je zaměřena především na strategické chování firem při diferenciaci produktů, jejich výhod a nevýhod a zejména jejich vliv na ochotu spotřebitelů platit za svou preferovanou značku. Dále jsou diskutována specifika trhu nealkoholických sycených nápojů, mezi které patří především existence …víceAbstract:
This bachelor's thesis examines the issue of product differentiation. The theoretical part represents the current state of knowledge, it is mainly focused on the strategic behaviour of companies in product differentiation, recognizing their advantages and disadvantage and especially their impact on consumers' willingness to pay for their preferred brand. Furthermore, the specifics of the non-alcoholic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89701
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2023
- Vedoucí: Klára Čermáková
- Oponent: Lucie Kureková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89701
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Produktová diferenciace - případová studie Cola - Pepsi
Jan Peichl -
Experiment v marketingovém výzkumu
Lucie Škrabalová -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček