Jakub Jíra
Bachelor's thesis
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Social networks as a marketing tool
Abstract:
Sociální sítě jsou v dnešní době klíčovým prvkem společností ke komunikaci se svými zákazníky. Zároveň mohou sloužit k propagaci, informacím o produktech a službách. Internetový marketing můžeme rozdělit do několika forem, jednou z nejaktuálnějších je využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace, jenž si zakládá na názoru veřejně známé osoby s velkým počtem sledujících na sociálních …moreAbstract:
Social networks are nowadays a key element of companies to communicate with their customers. At the same time, they can be used to promote products, information about products and services. Internet marketing can be divided into several forms, one of the most current is the use of influencer marketing in marketing communications, which is based on the opinion of public acquaintances with a large number …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86611
Thesis defence
- Date of defence: 19. 10. 2022
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Jan Koudelka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86611
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev