Vizualizace objektů v rozšířené realitě s využitím Unity engine. – Ondřej URBANČÍK
Ondřej URBANČÍK
Bakalářská práce
Vizualizace objektů v rozšířené realitě s využitím Unity engine.
Visualization of 3D objects in an augmented reality using Unity engine
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením aplikace rozšířené reality v Unity editoru. Součástí práce bude provedení analýzy již vytvořených projektů, dále budou představeny použité technologie a následně proveden návrh řešení. Před samotnou implementací bude nastaveno prostředí enginu Unity pro vytvoření aplikace AR. V poslední fázi se práce zabývá samotným vývojem a výsledkem bude funkční aplikace rozšířené …víceAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to create an augmented reality application in the Unity editor. The thesis will contain an analysis of created projects, the technologies used and the suggestion of the solution will be introduced. Before the implementation itself, the Unity engine environment will be set up for the development purposes. In the last part, the thesis will contain the development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Petr Raunigr
Citační záznam
Jak správně citovat práci
URBANČÍK, Ondřej. Vizualizace objektů v rozšířené realitě s využitím Unity engine.. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Rozšířená realita v sci-fi literatuře a filmu zprostředkovaná nositelnou elektronikou ve srovnání s dnešními technologickými možnostmi
Pavel Theimer -
Využití rozšířené reality (AR) v územním plánování
Ondřej ZAPP -
Analýza principů AR využívajících navigační technologie jako prostředek zábavy
Karel Podlena -
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Kateřina Jandásková -
Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě
Vendula Karlíčková -
Vývoj AR modulárního sytému pro rozšíření výstavních exponátů za pomoci enginu Unity
Ondřej Krúpčik -
Interaktivní manipulace s 3D objekty ve virtuálním prostoru s využitím 3D skeneru MicroScribe - 3D mys
Jan Bělín -
Digitální 3D objekty a jejich využití v rámci kulturního dědictví
Michal Gazsi