Vizualizace objektů v rozšířené realitě s využitím Unity engine. – Ondřej URBANČÍK
Ondřej URBANČÍK
Bachelor's thesis
Vizualizace objektů v rozšířené realitě s využitím Unity engine.
Visualization of 3D objects in an augmented reality using Unity engine
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením aplikace rozšířené reality v Unity editoru. Součástí práce bude provedení analýzy již vytvořených projektů, dále budou představeny použité technologie a následně proveden návrh řešení. Před samotnou implementací bude nastaveno prostředí enginu Unity pro vytvoření aplikace AR. V poslední fázi se práce zabývá samotným vývojem a výsledkem bude funkční aplikace rozšířené …moreAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to create an augmented reality application in the Unity editor. The thesis will contain an analysis of created projects, the technologies used and the suggestion of the solution will be introduced. Before the implementation itself, the Unity engine environment will be set up for the development purposes. In the last part, the thesis will contain the development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Petr Raunigr
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
URBANČÍK, Ondřej. Vizualizace objektů v rozšířené realitě s využitím Unity engine.. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Applied Information Science / Applied Information Science
Theses on a related topic
-
Rozšířená realita v sci-fi literatuře a filmu zprostředkovaná nositelnou elektronikou ve srovnání s dnešními technologickými možnostmi
Pavel Theimer -
Využití rozšířené reality (AR) v územním plánování
Ondřej ZAPP -
Analýza principů AR využívajících navigační technologie jako prostředek zábavy
Karel Podlena -
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Kateřina Jandásková -
Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě
Vendula Karlíčková -
Vývoj AR modulárního sytému pro rozšíření výstavních exponátů za pomoci enginu Unity
Ondřej Krúpčik -
Interaktivní manipulace s 3D objekty ve virtuálním prostoru s využitím 3D skeneru MicroScribe - 3D mys
Jan Bělín -
Digitální 3D objekty a jejich využití v rámci kulturního dědictví
Michal Gazsi