Industry 4.0 for fast fashion companies – Anzhelika Bolatchieva
Anzhelika Bolatchieva
Bachelor's thesis
Industry 4.0 for fast fashion companies
Průmysl 4.0 pro podniky rychlé módy
Abstract:
Cílem bakalářské práce je určit koncept Industry 4.0 (i4.0) v módním průmyslu. Zaměřuje se na možnosti prvků i4.0 při zlepšování výkonu značkových značek. Teoretická část popisuje klíčové aspekty digitalizace z hlediska nástrojů digitálního dodavatelského řetězce a řízení provozu. Praktická část představuje případovou studii firmy a soubor analýz k vyhodnocení jejího výkonu, průmyslu a konkurence. …moreAbstract:
The Bachelor Thesis aims to determine the concept of Industry 4.0 (i4.0) in the fashion industry. It focuses on the possibilities of i4.0 elements in the improvement of the performance of fast fashion brands. The theoretical part describes the key aspects of digitalization in terms of digital supply chain and operations management tools. The practical part presents the case study of the firm and the …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74936
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2018
- Supervisor: Felipe Martínez
- Reader: Petr Jirsák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74936
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Corporate Finance and Management
Theses on a related topic
-
Digitální transformace v logistice
Tereza Shrbená -
The Role of ERP in the Operations Management Performance Objectives
Ana Milena Montesdeoca Breilh -
Operation Management Objectives in a Service Operation
Aydar Ageev -
Digital Collaboration Tools and Operations Management
Jan Prokop -
Optimalization of Supply chain management in the manufacturing company
Shengmu Yuan -
Efektivní využití supply chain managementu v mezinárodním obchodu
Jakub Höll -
Drivers, barriers and social considerations for AI adoption in Supply Chain Management
Johannes Engelbert Hangl -
Supply Chain Management v kontextu strategie společnosti Nedcon Bohemia s.r.o.
Jan Večeřa