Industry 4.0 for fast fashion companies – Anzhelika Bolatchieva
Anzhelika Bolatchieva
Bachelor's thesis
Industry 4.0 for fast fashion companies
Průmysl 4.0 pro podniky rychlé módy
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je určit koncept Industry 4.0 (i4.0) v módním průmyslu. Zaměřuje se na možnosti prvků i4.0 při zlepšování výkonu značkových značek. Teoretická část popisuje klíčové aspekty digitalizace z hlediska nástrojů digitálního dodavatelského řetězce a řízení provozu. Praktická část představuje případovou studii firmy a soubor analýz k vyhodnocení jejího výkonu, průmyslu a konkurence. …viacAbstract:
The Bachelor Thesis aims to determine the concept of Industry 4.0 (i4.0) in the fashion industry. It focuses on the possibilities of i4.0 elements in the improvement of the performance of fast fashion brands. The theoretical part describes the key aspects of digitalization in terms of digital supply chain and operations management tools. The practical part presents the case study of the firm and the …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74936
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2018
- Vedúci: Felipe Martínez
- Oponent: Petr Jirsák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74936
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální transformace v logistice
Tereza Shrbená -
The Role of ERP in the Operations Management Performance Objectives
Ana Milena Montesdeoca Breilh -
Operation Management Objectives in a Service Operation
Aydar Ageev -
Digital Collaboration Tools and Operations Management
Jan Prokop -
Optimalization of Supply chain management in the manufacturing company
Shengmu Yuan -
Efektivní využití supply chain managementu v mezinárodním obchodu
Jakub Höll -
Drivers, barriers and social considerations for AI adoption in Supply Chain Management
Johannes Engelbert Hangl -
Supply Chain Management v kontextu strategie společnosti Nedcon Bohemia s.r.o.
Jan Večeřa