Vývoj spotřebního a nákupního chování – Bc. Barbora ŠACHTOVÁ
Bc. Barbora ŠACHTOVÁ
Diplomová práce
Vývoj spotřebního a nákupního chování
Development in Consumer and Buying Behaviour
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vývoj spotřebního a nákupního chování v oblasti on-line prodeje potravin. V literární rešerši jsou charakterizovány klíčové pojmy, tj. spotřebitel, spotřební chování, modely chování spotřebitele, nákupní chování, proces rozhodování o koupi, e-business, e-commerce. Praktická část se věnuje analýze výsledků provedeného kvantitativního marketingového výzkumu. Na zákadě výsledků …víceAbstract:
The master thesis is focusing on development in consumer and buying behaviour in on-line grocery shopping. The first part characterizes the key concepts of this topic i.e. consumer, consumer behaviour, consumer behaviour´ models, buying behaviour, purchase decision process, e-business, e-commerce. The practical part of the thesis covers the analysis of quantitative marketing research results. The end …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠACHTOVÁ, Barbora. Vývoj spotřebního a nákupního chování. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového plánu pro internetový obchod s oblečením
Daniel Mach -
Návrh marketingovej stratégie a komunikácie pre internetový obchod s numizmatikou
Matúš Kaleta -
Marketingová komunikace pro internetový obchod s oblečením
Hong Thuy Phamová -
Internetový obchod s lyžařským vybavením
Zdeněk Štrbík -
Návrh uživatelského rozhraní mobilní aplikace pro internetový obchod s oblečením
Maryna Loza -
Propagace společnosti Hydropress s.r.o. s využitím informačních technologií
Jan Komprda -
Internetový obchod s automobilovými náhradními díly
Michal Čermák -
Internetový obchod s hudebními podklady
Roman BRÜCKNER
Název
Vložil
Vloženo
Práva