Bc. Barbora ŠACHTOVÁ
Master's thesis
Vývoj spotřebního a nákupního chování
Development in Consumer and Buying Behaviour
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vývoj spotřebního a nákupního chování v oblasti on-line prodeje potravin. V literární rešerši jsou charakterizovány klíčové pojmy, tj. spotřebitel, spotřební chování, modely chování spotřebitele, nákupní chování, proces rozhodování o koupi, e-business, e-commerce. Praktická část se věnuje analýze výsledků provedeného kvantitativního marketingového výzkumu. Na zákadě výsledků …moreAbstract:
The master thesis is focusing on development in consumer and buying behaviour in on-line grocery shopping. The first part characterizes the key concepts of this topic i.e. consumer, consumer behaviour, consumer behaviour´ models, buying behaviour, purchase decision process, e-business, e-commerce. The practical part of the thesis covers the analysis of quantitative marketing research results. The end …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠACHTOVÁ, Barbora. \textit{Vývoj spotřebního a nákupního chování}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/5j1wei/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠACHTOVÁ, Barbora. Vývoj spotřebního a nákupního chování. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Návrh marketingového plánu pro internetový obchod s oblečením
Daniel Mach -
Návrh marketingovej stratégie a komunikácie pre internetový obchod s numizmatikou
Matúš Kaleta -
Marketingová komunikace pro internetový obchod s oblečením
Hong Thuy Phamová -
Návrh uživatelského rozhraní mobilní aplikace pro internetový obchod s oblečením
Maryna Loza -
Internetový obchod s lyžařským vybavením
Zdeněk Štrbík -
Propagace společnosti Hydropress s.r.o. s využitím informačních technologií
Jan Komprda -
Internetový obchod s automobilovými náhradními díly
Michal Čermák -
Podnikatelský plán založení podniku fyzické osoby - Internetový obchod s designem
Martina Vašáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights