Kateřina Fuchsová, DiS.

Bachelor's thesis

Zpracování marketingového mixu společnosti Kaufland v.o.s. (se zaměřením na promotion)

Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat efektivnost akce na vybrané zboží v zákaznických novinách Kaufland pomocí vyhodnocení odprodeje zboží během akce a před akcí. Na základě dotazníkového šetření dojde ke zjištění, jestli zákazníci považují propagaci společnosti Kaufland v.o.s. za dostačující.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finance and Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.