Zpracování marketingového mixu společnosti Kaufland v.o.s. (se zaměřením na promotion) – Kateřina Fuchsová, DiS.
Kateřina Fuchsová, DiS.
Bakalářská práce
Zpracování marketingového mixu společnosti Kaufland v.o.s. (se zaměřením na promotion)
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat efektivnost akce na vybrané zboží v zákaznických novinách Kaufland pomocí vyhodnocení odprodeje zboží během akce a před akcí. Na základě dotazníkového šetření dojde ke zjištění, jestli zákazníci považují propagaci společnosti Kaufland v.o.s. za dostačující.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.