Analýza vybraných komunikačních aktivit pro kulturní akci ?4 dohody? – Petr REIMITZ
Petr REIMITZ
Bachelor's thesis
Analýza vybraných komunikačních aktivit pro kulturní akci ?4 dohody?
Analysis of Selected Communications Activities for the Cultural Event "4 dohody"
Abstract:
Téma mé bakalářské práce je analýza vybraných komunikačních aktivit pro kulturní akci "4 dohody". Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části bude prostudována potřebná literatura, která souvisí s danou problematikou. Následně budou zpracována teoretická východiska vztahující se k tématu práce. Obsahem praktické části je popis kulturní akce "4 dohody", dále …moreAbstract:
Theme of my bachelor?s thesis is work on analysis of selected communications activities for the cultural event ?4 dohody?. Bechelor?s thesis is dividend into theoretical and practical part. In theoretical part i will be focused literature which is related to the issue theme. Then will be prosseded theoretical topic related to work. The content of the practical part is characteristics of cultural event …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
REIMITZ, Petr. \textit{Analýza vybraných komunikačních aktivit pro kulturní akci ?4 dohody?}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/5j4hph/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
REIMITZ, Petr. Analýza vybraných komunikačních aktivit pro kulturní akci ?4 dohody?. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot