Vyhodnocení a návrh procesů marketingového řízení firmy – Ing. Mariia Pozniakova
Ing. Mariia Pozniakova
Diplomová práce
Vyhodnocení a návrh procesů marketingového řízení firmy
Evaluation and offer of the marketing management processes in the company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá procesy marketingového řízení ve společnosti zaměřené na poskytování polygrafických služeb. Cílem dané práci je analýza marketingového prostředí podniku, vyhodnocení stávajících procesů marketingového řízení a návrh na případné zdokonalení těchto procesů. Práce se skláda z teoretické, praktické a návrhové části. Teoretická čast se věnuje vysvětlení základních pojmu, které …víceAbstract:
This thesis deals with the processes of marketing management in the company that provides printing services. The aim of the thesis is the analysis of the company’s marketing environment, evaluation of the current processes of marketing management and suggestion of possible improvement of these processes. The thesis is divided into theoretical, practical and analytical part. Theoretical part is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vbsui/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová