Návrh marketingové komunikace pro udržitelnou společnost NILA Living s.r.o. – Michaela Tvrdíková
Michaela Tvrdíková
Bachelor's thesis
Návrh marketingové komunikace pro udržitelnou společnost NILA Living s.r.o.
Marketing communication proposal for sustainable company NILA Living s.r.o.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou týkající se udržitelnosti, udržitelné módy a vnímání této problematiky různými spotřebitelskými generacemi. Jejím cílem je tvorba návrhu marketingové komunikace pro udržitelnou společnost NILA Living s.r.o. na základě dat získaných dotazníkovým šetřením a poznáním postojů generací vůči udržitelnosti.Abstract:
This bachelor thesis deals with issues related to sustainability, sustainable fashion and the perception of this issue by different consumer generations. Its aim is to create a marketing communication proposal for the sustainable company NILA Living s.r.o. based on the data obtained through a questionnaire survey and the knowledge of the generations' attitudes towards sustainability.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
- Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Specifika spotřebitelského segmentu „stříbrné generace“ a možnosti marketingových komunikací při uspokojování jejich potřeb
Lucie Vlachová -
Spotřební kultura a skupinová identita generace Z
Viktória Hurajtová -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem
Ester Holatová