Ing. Viktor Terez

Bachelor's thesis

Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)

Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Abstract:
Práce se zaměřuje na problematiku sociálních sítí a jejich potenciál pro rozvoj malých a středních podniků.Hlavním cílem práce je analyzovat koncept reklamy malého podniku v ČR prostřednictvím sociálních sítí . Na začátku práce jsou popsány základní principy marketingu na internetu. Praktická část práce popisuje všechny kroky potřebné k podpoře podnikání v sociálních sítích. Kampaň jedné společnosti …more
Abstract:
The thesis addresses the issue of social networks and their potential to develop small and medium businesses. The main aim of the thesis is to analyse the concept of advertising through a social network for small business. At the beginning of the thesis, the basic principles of marketing on the Internet are described. The practical part of the work describes all steps needed to promote one’s business …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: M.A. Ondřej Kotouč

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní