Význam krízového komunikačného plánu pri budovaní imidž podniku – Bc. Katarína Grambličková
Bc. Katarína Grambličková
Diplomová práce
Význam krízového komunikačného plánu pri budovaní imidž podniku
An Importance of a Crisis Communication Plan in Case of Building Corporate Image
Abstract:
The work is about a crisis planning and an importance of a crisis plan in case of building corporate image. An aim of the work is to develop a crisis scenario and plan in a form of a methodology for a particular potencial crisis of a selected company. Methods used to achieve the objective are: literature search, study of corporate documents, brainstorming, discussions and analysis. A contribution of …víceAbstract:
Táto práca sa zaoberá krízovým plánovaním a významom krízového komunikačného plánu pri budovaní imidž podniku. Cieľom záverečnej práce je vypracovať krízový scenár a plán v podobe metodiky v prípade konkrétnej potenciálnej krízy analyzovanej firmy. Použité metódy na dosiahnutie cieľa sú: literárna rešerš, štúdium firemných dokumentov, skupinová kreatívna metoda brainstorming, rozhovory a analýza. Prínosom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n6xsk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 11. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Being Earnest: A Comparative Analysis of Oscar Wilde's Play and Two of Its Film Adaptations
Mária Heribanová -
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Návrh krizového plánu a krizového scénáře vybraného procesu podniku XY
Michaela Karhánková -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Krizový management a jeho aplikace na bowlingovém European Championship of Champions 2022
Marie ŠKRACHOVÁ -
Krizový management
Jakub Suchopár