Bc. Katarína Grambličková

Diplomová práce

Význam krízového komunikačného plánu pri budovaní imidž podniku

An Importance of a Crisis Communication Plan in Case of Building Corporate Image
Abstract:
The work is about a crisis planning and an importance of a crisis plan in case of building corporate image. An aim of the work is to develop a crisis scenario and plan in a form of a methodology for a particular potencial crisis of a selected company. Methods used to achieve the objective are: literature search, study of corporate documents, brainstorming, discussions and analysis. A contribution of …více
Abstract:
Táto práca sa zaoberá krízovým plánovaním a významom krízového komunikačného plánu pri budovaní imidž podniku. Cieľom záverečnej práce je vypracovať krízový scenár a plán v podobe metodiky v prípade konkrétnej potenciálnej krízy analyzovanej firmy. Použité metódy na dosiahnutie cieľa sú: literárna rešerš, štúdium firemných dokumentov, skupinová kreatívna metoda brainstorming, rozhovory a analýza. Prínosom …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 11. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní