Návrh marketingové strategie Rodinné Farmy Škodovi. – Tereza Rojová
Tereza Rojová
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie Rodinné Farmy Škodovi.
Marketing strategy for family Farm Škodovi
Anotace:
Rojová, T. Návrh marketingové strategie rodinné Farmy Škodovi. Bakalářská prá-ce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii, která povede ke zvýšení podvědomí o rodinné Farmě Škodovi a jejich produktech. Farma Škodovi se specializuje na výkrm a porážku býků, společně s dalším zpracováním hovězího masa. Cíle, v podobě tvorby čtyř marketingových …víceAbstract:
Rojová, T. Marketing strategy for family Farm Škodovi. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2022. The aim of this bachelor's thesis is to create a marketing strategy that will increase awareness of the family Farm Škodovi and their products. Farm Škodovi specializes in fattening and slaughtering bulls, along with further processing of beef. The goal of creating four marketing strategies is achieved …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2022
- Vedoucí: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
- Oponent: Vítězslav Škoda, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mediální strategie Farmy Drmaly jako malého rodinného podniku
Zuzana Pajerová -
Strategie růstu vertikální farmy
Ondřej Pexa -
Marketingová strategie Bio farmy
Pavlína KIRSCHOVÁ -
Legal problems of commercial relations between EU and USA
Jitka Hlavová -
Factors Influencing Women Empowerment in Agriculture in Developing Countries
Abai Enefiok Ekenson -
Marketing biopotravin v Jihočeském kraji
Lenka NĚMEČKOVÁ -
Aplikace marketingu v zemědělství
Lucie Vondrová -
Stratégia Európskej únie "Farm to fork" a jej možné dopady na rozvojové krajiny
Adriana KOVÁČIKOVÁ