Návrh marketingové strategie Rodinné Farmy Škodovi. – Tereza Rojová
Tereza Rojová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie Rodinné Farmy Škodovi.
Marketing strategy for family Farm Škodovi
Anotácia:
Rojová, T. Návrh marketingové strategie rodinné Farmy Škodovi. Bakalářská prá-ce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii, která povede ke zvýšení podvědomí o rodinné Farmě Škodovi a jejich produktech. Farma Škodovi se specializuje na výkrm a porážku býků, společně s dalším zpracováním hovězího masa. Cíle, v podobě tvorby čtyř marketingových …viacAbstract:
Rojová, T. Marketing strategy for family Farm Škodovi. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2022. The aim of this bachelor's thesis is to create a marketing strategy that will increase awareness of the family Farm Škodovi and their products. Farm Škodovi specializes in fattening and slaughtering bulls, along with further processing of beef. The goal of creating four marketing strategies is achieved …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2022
- Vedúci: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
- Oponent: Vítězslav Škoda, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Trade management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Mediální strategie Farmy Drmaly jako malého rodinného podniku
Zuzana Pajerová -
Strategie růstu vertikální farmy
Ondřej Pexa -
Marketingová strategie Bio farmy
Pavlína KIRSCHOVÁ -
Environmental impacts of cattle production
Adinugroho Purbo -
Factors Influencing Women Empowerment in Agriculture in Developing Countries
Abai Enefiok Ekenson -
Women s role in agriculture and their access to agricultural information in Cusco region, Peru
Fanny Puntaca Mamani -
Analysis of Factors Affecting Market Outlet Choices by Rice Cooperative Members in Zambia
Liberty Mubhau -
Aplikace marketingu v zemědělství
Lucie Vondrová