Bc. Diana Mussabayeva

Bakalářská práce

Inovace jako nástroj marketingu

Innovations as a instrument for marketing
Anotace:
V době odeznívající světové ekonomické krize je otázka inovací velice aktuálním tématem. Inovace jsou jedním z hlavních pilířů prosperující ekonomiky, jsou hlavním nástrojem pro konkurenceschopnost. Inovací v oblasti marketingu rozumíme především zavedení nových metod podpory prodeje výrobku, významné zlepšení v oblasti balení, propagace, medializace výrobků a služeb. Řada výrobků, které zaujímají …více
Abstract:
During the unwinding of the global economic crisis the question of innovation is a very hot topic. Innovation is one of the main pillars of a prosperous economy and the main tool for the competitiveness. Innovation in marketing first of all means the introduction of new methods of promoting sales of products, significant improvement in packaging, advertising, media coverage of products and services …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloš Krejčí

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance