Hodnocení marketingové komunikace společnosti Starbucks – Kristýna Klápštová
Kristýna Klápštová
Bakalářská práce
Hodnocení marketingové komunikace společnosti Starbucks
Evaluation of Starbucks marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace společnosti Starbucks v České republice. Cílem práce je zhodnocení marketingové komunikace vybrané sezónní nabídky a vytvoření návrhu na její zlepšení. Teoretická část se věnuje marketingu, marketingovému mixu a popisuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace. K teoretickým východiskům byla využita dostupná literatura a komparace autorů …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the evaluation of marketing communication of the company Starbucks in the Czech Republic. The aim of the work is to evaluate the marketing communication of the selected seasonal offer and create a proposal for its improvement. The theoretical part deals with marketing, marketing mix and describes the various tools of marketing communication. Available theoretical literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková
Název
Vložil
Vloženo
Práva