Hodnocení marketingové komunikace společnosti Starbucks – Kristýna Klápštová
Kristýna Klápštová
Bachelor's thesis
Hodnocení marketingové komunikace společnosti Starbucks
Evaluation of Starbucks marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace společnosti Starbucks v České republice. Cílem práce je zhodnocení marketingové komunikace vybrané sezónní nabídky a vytvoření návrhu na její zlepšení. Teoretická část se věnuje marketingu, marketingovému mixu a popisuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace. K teoretickým východiskům byla využita dostupná literatura a komparace autorů …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the evaluation of marketing communication of the company Starbucks in the Czech Republic. The aim of the work is to evaluate the marketing communication of the selected seasonal offer and create a proposal for its improvement. The theoretical part deals with marketing, marketing mix and describes the various tools of marketing communication. Available theoretical literature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Huml
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLÁPŠTOVÁ, Kristýna. \textit{Hodnocení marketingové komunikace společnosti Starbucks}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/5jehqg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights