Julie Voborová

Bakalářská práce

Influencer marketing a vliv influencerů na spotřebitele při volbě brandu

Influencer marketing and the impact of influencers on consumers when choosing a brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje influencer marketingu a vliv influencerů na spotřebitele při volbě brandu. Práce se zabývá zejména internetovým marketingem a influencer marketingem. Dále rozebírá pojem online influencer, jakožto nástroj marketingu, porovnává dvě nejpopulárnější sociální sítě a rozebírá, jaký vliv mají influenceři na uživatele v online prostředí. V praktické části je zpracován dotazník …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with influencer marketing and what impact influencers have on consumers when choosing a brand. The work deals mainly with internet marketing and influencer marketing. It also discusses the concept of online influencer as a marketing tool, compares the two most popular social networks, and discusses the impact influencers have on users in the online environment. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON