Influencer marketing a vliv influencerů na spotřebitele při volbě brandu – Julie Voborová
Julie Voborová
Bachelor's thesis
Influencer marketing a vliv influencerů na spotřebitele při volbě brandu
Influencer marketing and the impact of influencers on consumers when choosing a brand
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje influencer marketingu a vliv influencerů na spotřebitele při volbě brandu. Práce se zabývá zejména internetovým marketingem a influencer marketingem. Dále rozebírá pojem online influencer, jakožto nástroj marketingu, porovnává dvě nejpopulárnější sociální sítě a rozebírá, jaký vliv mají influenceři na uživatele v online prostředí. V praktické části je zpracován dotazník …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with influencer marketing and what impact influencers have on consumers when choosing a brand. The work deals mainly with internet marketing and influencer marketing. It also discusses the concept of online influencer as a marketing tool, compares the two most popular social networks, and discusses the impact influencers have on users in the online environment. In the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jitka Ludvíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Digital Marketing Impact on Local Firms: Case Study of Czech Influencers
Sadiya Khafizova -
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
Gaurav Ashok Pandit -
Analyzing the Impact of Social Media Influencers Across Different Product Categories
Tereza Rejchrtová -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Veronika Moskaleva -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova