Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s. – Hana KINCLOVÁ
Hana KINCLOVÁ
Bachelor's thesis
Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on customers' satisfaction in hotel CENTRO Hustopeče a.s. The aim of thesis is to analyze overall customers' satisfaction and to find out their opinion about possible building of wellness centre. The theoretical part deals with customers' satisfaction, service marketing and particular steps of marketing research. The practical part includes the introduction of company and …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků hotelu CENTRO Hustopeče a.s. Cílem práce je analyzovat celkovou spokojenost zákazníků a zjistit, jaký je jejich názor na možnou výstavbu wellness centra. Teoretická část se zabývá spokojeností zákazníků, marketingem služeb a konkrétními kroky marketinkového výzkumu. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzu spokojenosti zákazníků …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2011
Identifier:
19536
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KINCLOVÁ, Hana. \textit{Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2011. Available from: https://theses.cz/id/5jgype/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KINCLOVÁ, Hana. Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Možnosti farmakologické léčby v posádkách rychlé zdravotnické pomoci
Libor HAVRLANT -
Znalosti studentů středních škol v oblasti poskytování první pomoci na Příbramsku
Iveta MARKOVÁ -
Znalosti členů Horské služby oblasti Krkonoše v poskytování první pomoci
Lucie Repáňová -
Znalosti pedagogů základních škol v poskytování první pomoci
Petra WIESNEROVÁ -
Znalosti o poskytování první pomoci žáků 2. stupně ZŠ a dospělých
Jana Nováková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka