Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s. – Hana KINCLOVÁ
Hana KINCLOVÁ
Bakalářská práce
Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on customers' satisfaction in hotel CENTRO Hustopeče a.s. The aim of thesis is to analyze overall customers' satisfaction and to find out their opinion about possible building of wellness centre. The theoretical part deals with customers' satisfaction, service marketing and particular steps of marketing research. The practical part includes the introduction of company and …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků hotelu CENTRO Hustopeče a.s. Cílem práce je analyzovat celkovou spokojenost zákazníků a zjistit, jaký je jejich názor na možnou výstavbu wellness centra. Teoretická část se zabývá spokojeností zákazníků, marketingem služeb a konkrétními kroky marketinkového výzkumu. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzu spokojenosti zákazníků …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
19536
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KINCLOVÁ, Hana. Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti farmakologické léčby v posádkách rychlé zdravotnické pomoci
Libor HAVRLANT -
Znalosti studentů středních škol v oblasti poskytování první pomoci na Příbramsku
Iveta MARKOVÁ -
Znalosti členů Horské služby oblasti Krkonoše v poskytování první pomoci
Lucie Repáňová -
Znalosti pedagogů základních škol v poskytování první pomoci
Petra WIESNEROVÁ -
Znalosti o poskytování první pomoci žáků 2. stupně ZŠ a dospělých
Jana Nováková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon