Hana KINCLOVÁ

Bachelor's thesis

Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.

Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on customers' satisfaction in hotel CENTRO Hustopeče a.s. The aim of thesis is to analyze overall customers' satisfaction and to find out their opinion about possible building of wellness centre. The theoretical part deals with customers' satisfaction, service marketing and particular steps of marketing research. The practical part includes the introduction of company and …more
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků hotelu CENTRO Hustopeče a.s. Cílem práce je analyzovat celkovou spokojenost zákazníků a zjistit, jaký je jejich názor na možnou výstavbu wellness centra. Teoretická část se zabývá spokojeností zákazníků, marketingem služeb a konkrétními kroky marketinkového výzkumu. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzu spokojenosti zákazníků …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2011
Identifier: 19536

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petra Kressová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KINCLOVÁ, Hana. Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe