Hana KINCLOVÁ

Bachelor's thesis

Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.

Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on customers' satisfaction in hotel CENTRO Hustopeče a.s. The aim of thesis is to analyze overall customers' satisfaction and to find out their opinion about possible building of wellness centre. The theoretical part deals with customers' satisfaction, service marketing and particular steps of marketing research. The practical part includes the introduction of company and …viac
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků hotelu CENTRO Hustopeče a.s. Cílem práce je analyzovat celkovou spokojenost zákazníků a zjistit, jaký je jejich názor na možnou výstavbu wellness centra. Teoretická část se zabývá spokojeností zákazníků, marketingem služeb a konkrétními kroky marketinkového výzkumu. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzu spokojenosti zákazníků …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor: 19536

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Petra Kressová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KINCLOVÁ, Hana. Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe