Veronika Hanzálková

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace příspěvkové organizace Vysočina Tourism

Anotace:
Vyhodnocení používaných online reklamních formátů příspěvkové organizace Vysočina Tourism pomocí analýzy statistických dat o uživatelích z Google Analytics, Skliku a Facebooku. Vytvoření návrhů na zvýšení efektivity v současné době používaných online reklamních formátů, navržení nových a dosud nevyužívaných médií a jejich formátů vhodných pro naplnění marketingových cílů organizace.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.