Bc. Jekatěrina Zajacová, MBA

Diplomová práce

Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce

The content and importance of the social dimension of the situational analysis of marketing actions
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sociální dimenzí v rámci marketingového prostředí podniku, jejím obsahem, významem a vlivem na výsledný efekt marketingové akce společnosti. Obsah a význam sociální dimenze je popsán na příkladu obchodní a marketingové strategie dvou nábytkářských společností, působících na trhu v České republice, IKEA a Royal Interier. Součástí práce je také aktuální téma sociálního …více
Abstract:
This diploma thesis deals with a problem of social dimension of marketing surroundings of the company, its content, significance and influence on the resulting effect of marketing action. The content and importance of the social dimension is described based on the example of corporate and marketing strategies of two furniture companies operating on the market in the Czech Republic, IKEA and Royal Interier …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2015
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní