Emilia Elżbieta Waleska

Bakalářská práce

Kontrabasový a basový part v duchovní minimalistické hudbě Henryka Góreckiego a Martina Smolky.

Double bass and bass part in spiritual - minimalistic music of Henryk Górecki and Martin Smolka.
Anotace:
Bakalářská práce Kontrabasový a basový part v duchovní minimalistické hudbě Henryka Góreckiego a Martina Smolky se zabývá několika skladbami uvedených autorů právě z hlediska jejich pojetí úlohy kontrabasu, resp. basové linie. Cílem práce je porovnání jejich přístupů k této problematice.
Abstract:
Thesis Double bass and bass part in spiritual - minimalistic music of Henryk Górecki and Martin Smolka deals with the double bass role (respectively: bass role) in a few of their compositions. The goal of the thesis is the comparison of approaches to the bass part between both of these composers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. MgA. Jaroslav Šťastný, Ph.D.
  • Oponent: MgA. Marek Švestka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/gk4lg/

Janáčkova akademie múzických umění

Hudební fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hra na strunné nástroje / Hra na kontrabas

Práce na příbuzné téma