Kontrabasový a basový part v duchovní minimalistické hudbě Henryka Góreckiego a Martina Smolky. – Emilia Elżbieta Waleska
Emilia Elżbieta Waleska
Bakalářská práce
Kontrabasový a basový part v duchovní minimalistické hudbě Henryka Góreckiego a Martina Smolky.
Double bass and bass part in spiritual - minimalistic music of Henryk Górecki and Martin Smolka.
Anotace:
Bakalářská práce Kontrabasový a basový part v duchovní minimalistické hudbě Henryka Góreckiego a Martina Smolky se zabývá několika skladbami uvedených autorů právě z hlediska jejich pojetí úlohy kontrabasu, resp. basové linie. Cílem práce je porovnání jejich přístupů k této problematice.Abstract:
Thesis Double bass and bass part in spiritual - minimalistic music of Henryk Górecki and Martin Smolka deals with the double bass role (respectively: bass role) in a few of their compositions. The goal of the thesis is the comparison of approaches to the bass part between both of these composers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/gk4lg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: doc. MgA. Jaroslav Šťastný, Ph.D.
- Oponent: MgA. Marek Švestka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WALESKA, Emilia El$\backslash$.zbieta. \textit{Kontrabasový a basový part v duchovní minimalistické hudbě Henryka Góreckiego a Martina Smolky.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/5jmvjq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/gk4lg/
Janáčkova akademie múzických umění
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hra na strunné nástroje / Hra na kontrabas
Práce na příbuzné téma
-
Duchovní tvorba Jana Jiráska.
Ludmila LIBOSVÁROVÁ