Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky – Bc. Andrea Proschekova
Bc. Andrea Proschekova
Master's thesis
Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky
Effect of Corporate Image for Employees and Customers
Abstract:
V diplomové práci „Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky“ jsou popsány základní otázky podnikové kultury a image v konkrétních společnostech. Dále je charakterizována etika v rámci podnikání, její jednotlivé nástroje a celkové řízení. Následuje vymezení etického kodexu, jeho tvorba, struktura a vliv na podnik. V praktické části je provedena analýza nově zformované Corporate Identity konkrétní …moreAbstract:
The diploma work Impact of Corporate Image on Employees and Customers describes the basic issues of Corporate Culture and Image in specific companies. Further, it characterizes business ethics, its individual tools and overall management. Following is the definition of an ethical code, its creation, structure and impact on a company. The practical part analyses newly created corporate identity of a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b47tx/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Etické chování malých firem v době ekonomické krize
Tomáš Kilinger -
Role společensky odpovědného řízení lidských zdrojů a etického vedení lidi v povzbuzování zeleného chování v leteckém průmyslu
Thi Lan Phuong Nguyen -
Etické chování zaměstnanců ve zdravotnické organizaci
Renáta Dubská -
Etický kodex vybrané firmy
Lenka Hrabalová -
Etický kodex a jeho vliv na kvalitu práce
Tereza Vanišová -
Etický kodex a etické řízení vybraného podniku
Michaela Mironidi -
Etický kodex jako součást CSR
Denisa Římalová -
Podniková kultura a identita firmy Sephora s.r.o.
Huyen Anh Ha