Bc. Andrea Proschekova

Master's thesis

Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky

Effect of Corporate Image for Employees and Customers
Abstract:
V diplomové práci „Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky“ jsou popsány základní otázky podnikové kultury a image v konkrétních společnostech. Dále je charakterizována etika v rámci podnikání, její jednotlivé nástroje a celkové řízení. Následuje vymezení etického kodexu, jeho tvorba, struktura a vliv na podnik. V praktické části je provedena analýza nově zformované Corporate Identity konkrétní …more
Abstract:
The diploma work Impact of Corporate Image on Employees and Customers describes the basic issues of Corporate Culture and Image in specific companies. Further, it characterizes business ethics, its individual tools and overall management. Following is the definition of an ethical code, its creation, structure and impact on a company. The practical part analyses newly created corporate identity of a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication